torsdag den 29. marts 2012

Google dokumenter i engelsk AVU

Jeg har brugt Google docs til kursister til at fordele spørgsmål til tekster mellem kursisterne. Et hold var rigtig gode til at få skrevet deres del, medens et andet hold pjattede meget og skrev i hinandens spørgsmål, og enkelte ikke tog det seriøst. Jeg oplevede i øvrigt, at google bad om adgangskode, selvom jeg havde indstillet dokumentet til at alle med linket skulle have adgang. Denne gang havde jeg skrevet spørgsmålene og bedt kursisterne svare på bestemte spørgsmål derhjemme, og der var desværre mange som ikke gjorde det. Jeg ved så ikke om det skyldtes, at de blev bedt om adgangskode eller det var dovenskab :-). Questions for Drugged and Forced .... Perspectives for They Sold My Sister Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar